niedziela, 5 grudnia 2010

Wynik candy i uszyte serca/Result of candy and sewn hearts

I stało się! Małe karteczki z waszymi imionami wrzuciłam do miseczki, zamieszałam i moja średni córka wyciągnęła tą jedną –jedyną. Bo zwycięzca jest jeden!
Pudełko z szydełkowym aniołkiem, dzwonkiem, gwiazdą, małą zabawką, różowo –szarą broszką i zakładką do książek oraz z broszką z organzy trafi do KREATIVBERG!
GRATULUJĘ!!!!
Mam nadzieję, że podarek przypadnie ci do gustu, a ja oczekuję na adres!
Dziewczyny, nie martwcie się. Niedługo pewnie wymyślę coś nowego na candy dla was.

I did it! I have just put the small cards with your names into bowl, mixed them and the middle of my girls pulled one of them. The winner is only one. The box with a crochet angel, a crochet star, a crochet bell, a crochet small toy, a crochet pink-grey brooch, and organza brooch, and crochet bookmark … is going to…. KREATIVBERG!
CONGRATULATIONS!!!!!
I hope you’ll like my gifts. I am waiting for your address!
Don’t worry girls, I promise to make another candy in the future.

Z mojego robótkowego życia dziś pragnę pokazać wam uszyte serca. Takie serca ze świątecznym akcentem. Podobają się wam? Zapraszam was na mój drugi blog -dziś opowiem wam o zimie na Wyspach.
From my craft stuff I would like to show you some of my sewn hearts with Christmas patterns. Do you like them?

5 komentarzy:

  1. Yeah!!!! I'll write an e-mail to you immediately :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka piękne:))
    Gratuluję Kreativberg i baaardzo zazdroszczę!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. These are really fun! What a great way to use up that Christmas fabric.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wylosowanej gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę :)
    Serduszka urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne serduszka:):)

    OdpowiedzUsuń