czwartek, 25 listopada 2010

Broszki/Brooches

Witajcie! Ale dzisiaj mamy zimny dzień! Niecierpliwie czekamy na śnieg, którym to cały dzień straszyło nas tutejsze radio. Czekamy, czekamy i nic. Wciąż szaro, a teraz to nawet czarno.
Hi! What a cold day we have today! We are waiting for snow, because the radio said that snow is coming. Coming, coming, and… nothing. It’s still grey. Not grey, black because it’s night now.

W moim robótkowym świecie nastał bardzo gorący okres. Każdego dnia coś robię. Moja mała Zosia usilnie próbuje mi pomagać, co jednak utrudnia mi pracę… Może kiedyś będzie mi naprawdę pomagać?
It’s a really busy time in my art life right now. Every day I create something. My little girl Zosia always wants to work with me. And she does. It’s hard work…

Dzisiaj chciałabym wam pokazać broszki. Czyżbym słyszała jak ktoś krzyknął; ”Znowu?”! Tak, znowu, ale nie są to broszki szydełkowe czy zrobione z filcu. Teraz użyłam szyfonowych czy też atłasowych tkanin. Zrobiłam ich sporo, a na zdjęciach jest ich tylko skromna część. Ciekawa jestem co o nich myślicie? I jeszcze jedno! Jedna z takich broszek wpadła mi dziś do pudełka z moim Candy i niech już tam zostanie! Może to właśnie ty będziesz zwycięzcą?!
Today I would like to show you some brooches. Have you shouted “Again?”! Yes, again, but they are not crochet or felt. I made them using organza, satin or chiffon… I made a lot and the ones on the pictures are only a small part of them. What do you think of them? One more thing! One brooch dropped into my candy box and it’s going to stay there. Perhaps you’ll be the winner?



6 komentarzy:

  1. Jak kolorowe mgiełki sprawiają wrażenie ulotnych, cudne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, takie to proste, a tak piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie lekkie i zwiewne ..i bajecznie kolorowe. Śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne sa te broszki,podobaja mi sie bardzo,sa takie delikatne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. broszki sa cudnej urody takie delikatniuskie i te kolorki och ! super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie swietne kolorowe broszki, aż sie oczy śmieją :)
    no i widzę piekny blogowy makeover ;) ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.