poniedziałek, 16 maja 2011

Gliniana doniczka/A clay pot

Moja dracena już dawno prosiła się o przesadzenie. Ostatnio zaczęła się buntować i jakby coraz gorzej wyglądać. No i wreszcie jest! Dziś ją przesadziłam! Kupiłam sporą glinianą doniczkę i próbowałam dopasować ją do mojego salonu (a nasz salon jest taka małą Afryką). Trochę mieliśmy z mężem odmienne zdania, co do jej wyglądu i ostatecznie wygląda tak jak widać na zdjęciu. Użyłam farb akrylowych i serwetek do decoupage. Potem solidnie polakierowałam i już gotowe. Wtapia się w salon. No i dracena wreszcie ma wygodnie. Pozdrawiam serdecznie!
My dracaena has been asking to be replanted for quite a long time. Lately it’s been looking worse than ever. Well, I’ve finally replanted it! I bought a big clay flower pot and I tried to make it match my living room (our living room has an African theme). My husband and me had different ideas as to some decoupage serviettes. Then I varnished it quite a lot and used acrylic paints. It’s ready. It really goes with our living room. Oh, and the dracaena is finally comfortable. Greetings.



11 komentarzy:

  1. Kasiu śliczna ta donica...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ją ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu przychodzi na myśl Afryka patrząc tą śliczną doniczkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna donica!!! Jak genialne można nadać prostej rzeczy nową duszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu zdolna jesteś , cudownie ci wyszła ta donica ,osobiście uwielbiam takie klimaty .

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna donica:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na zmianę dekoracji-a doniczka po przemianie wygląda cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota, i motyw afrykański naprawdę prezentuje się pięknie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ozdobiona donica !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz cudowną dracenę!!! (moja to już historia:() ... doniczka też świetna:)
    Kasiu, dziękuję Ci za odpowiedź pod wątpiącym postem ... masz rację, zostawię wszystko tak jak jest ... dziękuję:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. maga 21 grudnia 2013 19:4321 grudnia 2013 19:47

    Kasiu piękne są te donice, też muszę spróbować. Dziękuję, potrzebowałam inspiracji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.