niedziela, 10 lipca 2011

Moja utalentowana córka/My talented daughter

Zawsze chciałam wam pokazać jak moja najstarsza córka gra na pianinie. Oto ona. Tu Gabrysia gra podczas koncertu w naszej polskim kościele. Koncert dziękczynny za Beatyfikacje Jana Pawła II. Przepraszam za jakoś filmu, ale nagrywane było telefonem komórkowym. Miłego słuchania!

I've always wanted to show you my eldest daughter playing the piano. Here she is. It's a concert at my parish dedicated to John Paul II. Sorry about the not-so-high quality, but it was recorded with my mobile phone. Enjoy!

12 komentarzy:

  1. Witaj, bardzo pięknie, z przyjemnością sobie posłuchałam. Pozdrawiam Często podgladam Twój blog, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie,sentymentalnie i nostalgicznie (zwłaszcza ten trzeci utwór)Śliczna dziewczyna i powinna Cię rozpierać ogromna duma:)))))))Mój kochany fotograf uczy się gry na wiolonczeli:))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ale w pierwszej kolejności z gratulacjami wykonawczynię tych utworów:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Gratulujemy tak utalentowanej córy! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje,masz bardzo zdolna corke:))Slicznie grala,az przyjemnie sie sluchalo:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. zdolna córka..pięknie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak zdolnej córeczki. Bardzo piękna kompozycja, miło się jej słuchało!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakże pięknie.... gratuluję
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu Gabrysia przecudnie gra!!!!aż mnie za serducho ujęło przecudnie,,,,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Gabrysia gra pięknie i wzruszająco - ma dziewczyna talent, oj ma:)) Wysłuchałam z ogromną przyjemnością:) Agata

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.