piątek, 13 kwietnia 2012

Nowa serwetka/ A new doily

Witajcie/Welcome

Jak wam minęły święta? Mam nadzieję, że dobrze. Nasze święta były wyjątkowo spokojne, wręcz leniwe. Pogoda nas nie rozpieszczała i praktycznie cały czas padało. Dziś już nie pada, ale wyjątkowo ciepło też nie jest.
How was Easter? I hope it went well. Our Easter was good, but quite lazy. It rained all the time. It`s not raining today, but it`s not very warm, either.

W okresie tego świątecznego lenistwa zrobiłam serwetę. Wyszła mi spora- około 50 cm w średnicy. Jeśli komuś z was sie podoba to wzór zamieszczam poniżej.
I made a new doily over Easter. Quite a big one - around 50cm in diameter. If you like it, the pattern is below.


A teraz, już tradycyjnie zapraszam was na moment do mojego ogrodu.
And now, I will invite you to my garden, as usual.



6 komentarzy:

  1. Śliczna serwetka! Brugijki podobają mi się w niemal każdym wydaniu. Dziękuję za podzielenie się schematem.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serweta udała Ci sie bardzo:)) schemat, jak na razie, dla mnie jest za trudny :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koronki brugijskie:)
    I chyba musze się przeprowadzić tam gdzie Ty ja chcę kwiatów i wiosny a nie śniegu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka, a kwiaty w ogrodzie prezentują się wspaniale! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.