niedziela, 30 stycznia 2011

Torebki z misiem pandą/ Panda bags

Czy ja wspominałam coś o moich projektach torebek? Z pośród wielu projektów wreszcie zrobiłam dwie torebki. Obie z motywem misia pandy. W zasadzie mam za sobą tydzień, który śmiało można nazwać; "tygodniem pandy", tak też raczej to nie będzie ostatni post, w którym dominować będzie ten sympatyczny miś. A teraz czas spojrzeć na torebki. Co o nich myślicie?
Did I say you something about my bag designs? I made two of them. These are Panda bags. Generally I had a Panda week this week, so this isn’t the last post with a Panda theme. Ok. Look at the bags. What do you think about them?



Dostałam mnóstwo wyróżnień od was. DZIĘKUJE WAM WSZYSTKIM ZA NIE! To miło mieć świadomość, że lubicie mój blog i moją pracę.
I get many awards from you! THANK YOU EVERYBODY!!! It’s very nice to know that somebody likes my blog and work!
Wielu z was ostatnio pisało do mnie e-maile. Bardzo was proszę o cierpliwość. Spróbuję na nie wszystkie odpowiedzieć w nadchodzącym tygodniu. Troszkę ostatnio jestem zajęta......
Some of you e-mailed me. Please, be patient, I’ll try to answer in the next few days! I am so busy…

16 komentarzy:

  1. Pandy są suuuper!!!!!Bardzo fajne i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomite torebeczki dla małych dziewczynek. Projekt jest znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne...już wkrótce odezwę się "ogrodowo"..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Мне очень понравились твои сумки! Маленькие девочки будут очень ими довольны!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Kathryn,
    Panda is a magic work.
    I like it nice and funny: o)))
    Have a nice Sunday evening
    Jarka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne pandziowe torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zachwytem i z sentymentem oglądam Twoje szydełkowe gadżety.Dawno temu też robiłam takie torebki, zabawki itp. Często żałuję, że nie robiłam zdjęć dla tych wielogodzinnych " wypocin". No ale .. kto wiedział? Za x lat Twoje słodziaki na pewno podziękują Ci jeszcze raz za te piękne rzeczy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne sa te Twoje torebusie takie wesole ,szkoda mi tylko ze moje dzieci tak szybko urosly i nie moge takich slicznosci im zrobic ,pozdrawiam serdecznie magdalena;)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie te misiaki, pomysł rewelacyjny, dzieci na pewno zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie. Były żabki a teraz pandy. Super Ci wyszły-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No rewelacyjne! Choć nasze serca za pierwszym razem skradły żabki :) Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tą chwilę mam na swoim koncie torebki misie , ale zaczynam mieć ochotę na pandy , Twoje tak słodko wyglądają że aż mi się zachciało chcieć ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te torebeczki:))Ty to masz pomysly:)))Przyznaje Ci wyroznienie bo jestes bardzo tworcza osoba:)))
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.