czwartek, 20 grudnia 2012

Coś z myślą o Bożym Narodzeniu/ Thinking about Christmas

Witajcie!/Welcome!

Zostało już tylko kilka dni do świąt Bożego Narodzenia i pewnie jesteście teraz tak zapracowani jak ja. Ale wczoraj wieczorem zajrzałam do folderów ze zdjęciami rzeczy, które zrobiłam i dziś chciałabym wam pokazać wszystko to, co zostało stworzone z myślą o Bożym Narodzeniu, a jeszcze wam nie pokazywałam. Trudno mi uwierzyć, że w tym roku udało mi się zrobić tak wiele rzeczy :) Do zobaczenia wkrótce!

Only a few days go until Christmas and I think you must be as busy as me. But yesterday I looked through my craft pictures and today I would like to show you everything I made for this Christmas that I haven't showed you yet. I coudn't believe how many diffrent things and cards I made this year :) See you soon!

 
 





4 komentarze:

  1. Piękne karteczki, hafty prześliczne i bardzo podobaja mi sie wzory Twoich gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Akurat gwiadek zrobilam w tym roku niewiele. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wszystkie kartki sa przesliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.