sobota, 1 grudnia 2012

Koniki Dala i haftowane kartki/ Dala horses and cross stitch cards



Uwielbiam koniki Dala. Można śmiało powiedzieć, że zakochałam się w skandynawskich  wzorach, robótkach i nawet tradycjach. Oj, to bardzo trudno powiedzieć –dlaczego. Może to z powodu kolorystyki, bijących ciepłem wzorów? A może dlatego, że to, co nazywamy skandynawskimi wzorami przypomina mi mój kraj i moje dzieciństwo? Wydaje mi się, że w jakiś sposób tamtejsze  rękodzieło jest często podobne do rękodzieła polskiego. Ale może mi się  tylko tak wydaje? Koniki uszyłam z filcu i wykończyłam haftem.
I love Dala horses! I love Scandinavian patterns, crafts and traditions. It’s difficult to say why. Maybe because of the lovely colours, warm patterns or maybe they remind me a little bit of my country and childhood. Some Scandinavian things are similar to polish things. I made them from felt and finished with embroidery.

W  tym roku zrobiłam sporo kartek. W zasadzie wciąż je robię. Wiele  z nich jest haftowanych. Zrobienie takich kartek zajmuje wiele czasu, ale myślę, że są wyjątkowe. Jak to się mówi –zrobione sercem i jest to prawda.
This year I made lots of Christmas cards. Many cards are cross stitched. It sometimes takes ages, but I think they are so special and look lovely. They are made with love!

#

11 komentarzy:

  1. Prześliczne kartki :) Zabieram się za swoje, ale będą raczej prostsze, bo mam ich sporo do wysłania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością dołączam do wielbicielek kultury skandynawskiej,
    wzorki i kolory są również moją inspiracją... jeśli lubisz...zapraszam do mnie: http://1717mk.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie!
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.