niedziela, 3 października 2010

Szydełkowe zakładki do książek/Crochet bookmarks

Zrobiłam kolejne szydełkowe zakładki do książek. Wzory niektórych z nich zamieściłam już na tym blogu; tu i tu. Jeden schemat jest poniżej. Mam nadzieje, że lubicie czytać książki i używacie zakładek do książek. Dzisiaj jest cudowny dzień na czytanie książek – za oknem deszcz. Podczas czytania dobrze jest coś smacznego przegryźć, na przykład smaczne ciasteczka. Przepis na takie, w których zakochani są Brytyjczycy umieściłam dla was na moim drugim blogu. Życzę wam przyjemnej niedzieli!
I have just made some bookmarks. I crochet them. Some of those patterns I gave you before; here or here. One of them is below. I hope you like reading books and you use bookmarks. Today is a lovely day for reading –the rain outside. Whilst reading I recommend you some wonderful cookies. The British people love them and the recipe is on my second blog here. I wish you a nice Sunday!






12 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki :) Dama wpadła mi w oko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie kwiatki i serduszka są the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałam takiej damy szydełkowej, urocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładeczki na pewno miło się czyta w ich towarzystwie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Pozwolisz,że wykorzystam pomysł i wzór ,kiedy będę robić prezenty gwiazdkowe?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochamy czytać i kochamy zakładki!!! Chętnie bym je zgapiła od Ciebie i dzwoneczki też. Tylko kiedy kiedy kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakładkie, zwłaszcze te pierwsze :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne,pomysłowe...bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zakładki! Kwiatuszki i aniołki bardzo mi się podobają, ale najbardziej oryginalna jest dama w kapeluszu - świetna:))
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.