piątek, 18 listopada 2022

Po kilku latach

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Nie wiem od czego zacząć.... 

Kiedyś z ogromnym zaangażowaniem prowadziłam ten blog, lubiałam dzielić się tym, co mnie zachwyca, inspiruje, co tworzę, wymyślam, projektuję, widzę. Po jakimś czasie przestałam to robić. Wpłynęło na to wiele rzeczy, nie tylko wiele obowiązków życiowych i typowy w tych czasach brak czasu. Także walka z kilkoma utrudniającymi normalne życie schorzeniami, które odebrały mi siły i chęci do wszystkiego. Zdecydowaliśmy się także na powrót do Polski. A to wiązało się z budową, organizacją nowego życia, wieloma problemami, zwłaszcza, że wszystko to odbywało się pod znakiem pandemii. Do tej pory ten powrót jeszcze trwa, bo ja wszystko ogarniam tutaj, a mój mąż kończy tam. 

Od jakiegoś czasu gryzę się z myślami o tym blogu. I wczoraj, gdy sobie tu zajrzałam rozmyślając nad nim,  moja najmłodsza cóka zachęciła mnie, by wrócić. Stwierdziła, że szkoda tych wszystkich lat, postów, zdjęć, kontaktów, wzajemnego inspirowania się. Dlatego jestem. Teraz, w Polsce, gdy w mniejszym lub większym stopniu nauczyłam się żyć wedle tego, co dyktuje zdrowie, w miarę ogarnęłam mój nowy, nieduży ogród, urządziłam wreszcie sobie kąt do robótek oraz wszelkiej twórczości i wszystko w tym kącie mam pod ręką, co naprawdę jest wspaniałym luksusem. Chciałabym dalej inspirować, dzielić się pięknem otaczającego mnie świata i trzymać kontakt z ludźmi o wielu różnych pasjach, których tu było tak wielu. Może ci, którzy odeszli ode mnie, kiedyś wrócą. Ale tym wszystkim, którzy byli i są - BARDZO DZIĘKUJĘ.

Muszę przypomnieć sobie wszystkie funkcje tego blogu i już lada moment wrócić do was z nowym postem czy pomysłem.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam.

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.