piątek, 25 października 2013

Jesień mija...

Witajcie!

Tak - jesień prędko mija i w dodatku u nas jest może i ciepła, ale bardzo, bardzo mokra. Bardzo często pada deszcz. W tym roku jesień zbombardowała mnie samymi złymi wiadomościami i złymi emocjami, ale przecież i tak w życiu bywa, prawda? Ważne, by we wszystkim dostrzegać jakieś dobro i całkowicie zaufać Bogu, bo wszystko w życiu ma jakiś cel, nawet jeśli nam się wydaje  zupełnie inaczej.

Zasypujecie mnie pytaniami o szydełkowe anioły. To prawda, zrobiłam ich już w życiu mnóstwo i zaprojektowałam sporo wzorów. Kilka z nich znajdziecie na stronach tego blogu. Niestety w tym roku raczej nie powstaną nowe anioły, może uda mi się wydziergać trochę szydełkowych gwiazdek dla przyjaciół. Z pewnością powstanie sporo kartek i może inne rzeczy o ile starczy mi sił i czasu. Zreszta kartki już powstają i dziś pragnę wam jedną pokazać. To mój ulubiony wzór. Kartka ta będzie brała udział w aukcji, z której dochód przeznaczony jest na wyremontowanie Domu Dziecka. Jesli ktoś z was chciałby dołączyć do tej szlachetnej akcji - polecam zajrzeć tu: https://www.facebook.com/events/552348458152045/?ref_dashboard_filter=upcoming . Czasami wystarczy tak niewiele, by zrobić bardzo wiele.  Życzę wam wszystkim ciepłych, długich i twórczych jesiennych wieczorów! A oto i kartka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.