wtorek, 7 czerwca 2016

Powtórka z rozrywki, czyli znowu Muminki...

Witajcie kochani,

Dzisiaj postanowiłam pokazać wam prace, których jeszcze nie pokazywałam. Stop - pokazywałam jedną z nich, tylko wyhaftowaną na czerwonym tle. To haftowane zakładki do książek. A jakże by inaczej- oczywiście, że Muminki! Nic na to nie poradzę, że mam do nich tak ogromną słabość. Oba wzory sama sobie opracowałam, zaprojektowałam itp. posługując się obrazkami znalezionymi w internecie. Ciekawe czy wy też lubicie Muminki? I jeśli tak, to kto jest waszą ulubioną postacią? A może charakter któregoś z bohaterów jest bliski waszemu sercu? Hm....bo gdybym miała siebie określić...dość trudna sprawa. Podobno czasami przypominam Małą Mi, a czasami mamusię Muminka. Dwie skrajności, prawda? A oto zakładki. Pozdrawiam was serdecznie!


P.S. Wszystko wskazuje na to, że po bardzo dusznym dniu za jakiś momencik będziemy mieli burzę.

5 komentarzy:

  1. Aż mi się buzia uśmiechnęła...jak zobaczyłam Twoją zakładeczkę:)
    Hmm...ja to zdecydowanie taki Włóczykij niepokorny:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jak tak głębiej się zastanowić to w sobie Włôczykija też znajde ;)

      Usuń
  2. Cudowne! Szczególnie ta niebieska :) Kocham Muminki. Najbliższa z charakteru jest mi Filifionka, żyjąca w strachu przed katastrofą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie Muminki i małą Mi i Włóczykij . Super słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń