wtorek, 7 czerwca 2016

Powtórka z rozrywki, czyli znowu Muminki...

Witajcie kochani,

Dzisiaj postanowiłam pokazać wam prace, których jeszcze nie pokazywałam. Stop - pokazywałam jedną z nich, tylko wyhaftowaną na czerwonym tle. To haftowane zakładki do książek. A jakże by inaczej- oczywiście, że Muminki! Nic na to nie poradzę, że mam do nich tak ogromną słabość. Oba wzory sama sobie opracowałam, zaprojektowałam itp. posługując się obrazkami znalezionymi w internecie. Ciekawe czy wy też lubicie Muminki? I jeśli tak, to kto jest waszą ulubioną postacią? A może charakter któregoś z bohaterów jest bliski waszemu sercu? Hm....bo gdybym miała siebie określić...dość trudna sprawa. Podobno czasami przypominam Małą Mi, a czasami mamusię Muminka. Dwie skrajności, prawda? A oto zakładki. Pozdrawiam was serdecznie!


P.S. Wszystko wskazuje na to, że po bardzo dusznym dniu za jakiś momencik będziemy mieli burzę.

18 komentarzy:

  1. Aż mi się buzia uśmiechnęła...jak zobaczyłam Twoją zakładeczkę:)
    Hmm...ja to zdecydowanie taki Włóczykij niepokorny:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jak tak głębiej się zastanowić to w sobie Włôczykija też znajde ;)

      Usuń
  2. Cudowne! Szczególnie ta niebieska :) Kocham Muminki. Najbliższa z charakteru jest mi Filifionka, żyjąca w strachu przed katastrofą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie Muminki i małą Mi i Włóczykij . Super słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niechaj Dzieciątko błogosławi każdy dzień i każdą chwilę.....

    Radosnych, zdrowych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem przez czysty przypadek, trafiam do takich miejsc w sieci, pełnych pasji, uroku, ba nawet magii i tylko szkoda, że blog jest już nieaktywny. Cóż, życie pisze różne scenariusze, pomyślnych wiatrów życzę i pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks it was a great content to publish[Enter_LF]Thankss alot [Enter_LF][Enter_LF]خرید بازی ایکس باکس ۳۶۰[Enter_LF]
    [Enter_LF]خرید بازی

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. c2d7b8fb9908e20ffa1c8a398a168744
    sms onay
    website kurma
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your explanation, very good content. 9b32d526fa88bb0f9d9dc1d3495e79e2
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.