wtorek, 15 listopada 2011

Szydełkowe bombki/Crochet baubles

Witajcie!

Bardzo was przepraszam, ale ostatnio ciężko u mnie z czasem: dom, szkoła i przygotowywanie się do świątecznego kiermaszu czy wiele innych spraw. Tak, ostatnia sobotę i niedziele spędziłam na miejskim kiermaszu świątecznym. To był bardzo przyjemny czas. Odpoczynek od codziennej rutyny. Naprawdę fajnie było spędzić całe dwa dni wśród ludzi tworzących jak ja (a było nas ponad sześdziesiąt). Zawiązałam kilka ciekawych znajomości i zarobiłam troszkę pieniążków. Teraz muszę zacząć pokazywać wam to, co przygotowałam z myślą o tym kiermaszu i w ogóle z myślą o nadchodzących świętach. Zacznę od szydełkowych bombek. Zrobiłam je w różnych rozmiarach. Nie są takie proste do zrobienia (zwłaszcza nadanie im odpowiedniego kształtu), ale wyglądają niezwykle pięknie na choince. Ciekawe czy wam się podobają? Hm... czy możecie sobie wyobrazić choinkę pełną takich bombek? Pozdrawiam i do następnego razu!
Welcome!
 I’m so sorry, but I didn’t have much time over the last few weeks: home, school, getting ready for the Christmas Fair and many other things. Yes, I was in the Craft Christmas Fair last weekend. It was a very nice time for me. It is great to spend two days with people who love to make things like I do. I met some fantastic people there and I earned some money. Now I’m going to show you what I made for this event, especially Christmas themed. Today I would like to show you my crochet baubles. I made some big ones and some small ones. They are quite difficult to make but they look lovely on a Christmas Tree. Look at them, do you like them? Can you imagine a whole Christmas Tree decorated with just them? See you soon!








9 komentarzy:

  1. Śliczne bombki:-) Doskonale potrafię sobie wyobrazić choinkę ubraną tylko w takie piękne bombki bo moja właśnie jest w taki sposób ubierana od dwóch lat:-) Wygląda to bajecznie:-) Juz nie mogę się doczekać jak pokażesz więcej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są :) Zrobienie szydełkowej bombki to moje marzenie, które jakoś ciągle odlądam na później, później, później...

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ,gdyby tak można było załatwić sobie trochę tego czasu:)))Podziwiam te Twoje bombki.Oczami wyobraźni widzę choinkę udekorowaną właśnie takimi bombkami no i może jeszcze moim bibułkowym łańcuchem. Cudeńko:)))))A mnie kiermasz czeka dopiero 10-go grudnia.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ten brak czasu, sama wiesz....
    Bombki są śliczne - bardzo bym chciałą mieć choinkę ubraną w same takie szydełkowe bombki - wyglądałaby bajecznie:)
    A stoisko miałaś Kasiu piękne:))
    Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne bombki, szkoda, że w Polsce takich nie ma, na pewno bym kupiła:)

    ________۩۩۩۩۩۩۩
    ______۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩ ....CIEPLUTKO
    _____۩۩۩______۩۩۩۩۩
    ____۩۩۩_________۩۩۩۩ ....POZDRAWIAM
    _____۩____۩۩_____۩۩۩
    _____۩____۩۩۩_____۩۩۩
    __________۩۩۩۩۩___۩۩۩
    __________۩۩۩۩۩۩___۩۩
    __________۩۩۩۩۩۩۩__۩۩
    ___________۩۩۩۩۩۩__۩۩_____۩۩
    ___________۩۩۩۩۩۩_۩۩___۩۩۩۩
    ____________۩۩۩۩۩_۩__۩۩۩۩۩
    _______________۩_۩۩۩۩۩۩۩۩۩
    ______(████)_۩__۩۩۩۩۩۩۩۩۩
    _____(█████)(█████)۩۩۩۩۩
    _(████▓▓▓▓▓▓▓████)۩۩۩
    (██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██)
    (███▓▓▓▓██▀▀██▓▓▓███)
    __(██▓▓██▀░░ ▀██▓▓▓██)
    (██▓▓▓██░░░░░░██▓▓██)
    (██▓▓▓▓██▄░░▄██▓▓▓▓██)
    (████▓▓▓██▄▄██▓▓▓███)
    ____(██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██)
    ___(██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██)
    ____(█████)(█████)
    __________(████)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne:) Bardzo mi się podobają, mam nadzieję, że też się kiedyś tak nauczę:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.