środa, 18 stycznia 2023

Miniatura po raz trzeci, kolejne drobiazgi decoupage, a na deser przebiśnieg .

 Witam serdecznie,

Dzisiaj pragnę zaprezentować kolejną zimową miniaturę. Z tych trzech co już pokazywałam, ta jest moją ulubioną. Oczywiście jak zawsze wypróbowałam nowy wzór wpierw tworząc zakładkę do książki.


Z innych prac to chciałam pokazać kupione jakiś czas temu (dawno, dawno temu...) drewniane serce i domek dla ptaków do ozdabiania.  Wreszcie doczekały się tego szczęścia, kiedy to wreszcie je ozdobiłam. Czasami tak jest, że niektóre pomysły od powstania do ich realizacji muszą przejść długą drogę dojrzewania 😅😅😂.



Ostatnim razem pokazywałam wam szydełkowego psa. Piesek ten trafił na specjalną aukcję zorganizowaną na facebooku, z której zbiórka ma wspomóc tak potrzebne leczenie Zosi Biecek. O akcji można też poczytać tutaj:https://www.siepomaga.pl/zosiabiecek Grosik do grosza....

A w ogrodzie pojawiły się pierwsze przebiśniegi. Nie miały trudnej drogi do przebicia się na powierzchnię, bo śniegu nie ma. A może jeszcze nie ma? Od kilku dni słyszy się o nadciąganiu śnieżnej i mroźnej zimy. To dopiero się te przebiśniegi zdziwią! U nas są ferie i ten śnieg byłby mile widziany przez najmłodszych. Niech dzieciaki oderwą się od ekranów oraz ekraników i chociaż trochę z tej zimy skorzystają. My mamy w planach ulepienie bałwana. Sanki też są w pogotowiu, a nawet łopata do odśnieżania. Zimo, kogo jak kogo, ale nas nie zaskoczysz! 😂⛄

Wszystkich serdecznie pozdrawiamy i bardzo dziękujemy za każde słowo zostawione pod postami. To bardzo budujące wiedzieć, że ktoś tu zagląda i komentuje. Wielkie dzięki!

14 komentarzy:

  1. Domek I serce rewelacyjne a haft romantyczny , u nas też ferie.Piekny przebisnieg.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że mi się ten haft najbardziej podoba, to znaczy, że muszę być romantyczna. 🤣 Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jaka cudna zakładka! Świetna sentencja. Dekupażyki też śliczne. Sama też posiadam takie rzeczy, które dojrzewają miesiącami a nawet latami zanim je wyciągnę:) U mnie teraz deszcz na przemian ze śniegiem. Mokro i brzydko.
    Przebiśniegi już są??? Uwielbiam te pierwsze zimowo-wiosenne zwiastuny.
    Super:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. My na ten śnieg nadal czekamy. Chcemy zrobić bałwana. A kwiaty kocham wszystkie, ale mogłyby jeszcze trochę pospać. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Napis na zakładce to motto na całe życie.
    Sporo ostatnio robisz, wciąż pokazujesz coś nowego, coś ładnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Sporo robię, bo nie mam jeszcze co w ogrodzie robić. Ale też po burzliwych w zyciu latach, powracam do tego swojego tworzenia, ktore zawsze lubiłam. Zamykam się w swoim zaczarowanym świecie. Ten swiat maluje mój uśmiech na twarzy. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne prace , różnorodne i oryginalne. U nas dzisiaj biało. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas nadal szaro. No nic. Czekamy dalej. Dzieki za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne prace i przebiśnieg. U nas wczoraj spadł śnieg, ale już topnieje... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U nas z tą pogodą podobnie. Teraz znowu pada śnieg. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. prześliczne prace.....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham przebiśniegi...zakładka mnie zauroczyła 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham wszystkie kwiaty świata. Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.