środa, 23 czerwca 2010

Marzenia o wakacjach. /Dreaming about holidays.

W Polsce wakacje! A my musimy na nie czekać jeszcze pięć tygodni. Dzień w dzień marzymy o naszym wyjeździe nad morze i czasie całkowitego oderwania się od codzienności. Zobaczcie, co mi wyszło z tych marzeń. Obrazek, jak to ostatnio u mnie bywa na szkle malowany. Tak naprawdę to był najtrudniejszy obrazek malowany farbkami witrażowymi w moim życiu. I to nie kwiaty czy morze sprawiły mi trudność, ale niebo. Zupełnie nie wiem dlaczego. Pomalowałam ramkę akrylami i ozdobiłam ją muszelkami. Rezultat poniżej.

Muszę to powiedzieć -mamy cudowną pogodę. Gorąco! Tęsknię za morzem!

In Poland children have the summer holidays, but we have to wait for them about 5 weeks. Every day we dream about nice days on the seaside. Look, what I painted during dreaming –a seaside. I painted it on the glass. It was the most difficult glass painting in my life. And the flowers or the sea were not hard to paint. I had lots of problems with the sky. I don’t know why. I painted the frame using acrylic paints and I decorated it by shells. The result is below.
I must say it- we have wonderful weather. Hot!!!! I really miss the sea!

7 komentarzy:

  1. Oj,wakacje,wakacje jak ja lubię ten czas...a obrazek prześliczny...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacja to u nas dopiero 2 lipca sie zaczna,pogoda jako taka ale pewne jest jedno ze jeszcze nie letnia a patrzac na Twoj piekny obrazek czuje sie powiew i letnia bryze i zapach morza ,pozdrawiam serdecznie magnolia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny .Ja nad morze wybieram się na przełomie lipca i sierpnia . Mam nadzieję , że i u nas będzie cudna pogoda

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny obrazek :), ja mieszkam nad morzem, ale tak pięknie to tu nie jest :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.