wtorek, 26 października 2010

Szydełkowe anioły/ Crochet angels

Zanim pokażę wam moje kolejne szydełkowe anioły, chciałabym napisać wam o czymś innym. Tydzień temu zakończył się Miedzynarodowy Konkurs Chopinowski a zwycięzca był wielkim zaskoczeniem nie tylko dla mnie. Konkurs wygrała Yulianna Avdeeva z Rosji. Nie była moją faworytką i trudno mi teraz powiedzieć dlaczego, ale muszę szczerze się przyznać, że w czasie koncertu lauratów, podczas jej występu otworzyły mi się oczy. Była cudowna i muzyka wychodząca spod jej palców bardzo mnie wzruszyła. Wydaje mi się, że to był szczególnie trudny konkurs dla międzynarodowego jury. Wśród uczestników było tak wielu wspaniałych pianistów i chyba naprawdę dużym problemem było przyznanie pierwszej nagrody tylko jednemu z nich. Gratulacje Yulianna!
To naprawdę wspaniała impreza i tylko szkoda, że odbywa się tak rzadko, co pięć lat. Czemu nie odbywa się częściej? Choćby co trzy lata?

Before I show you my crochet angels I have to write about something else. The International Chopin Competition finished last week and the winner was a very big surprise, not just for me. The winner is Yulianna Avdeeva from Russia. She wasn’t my favourite pianist (I don’t know why) but her winner’s concert opened my eyes. She was amazing and I felt really touched with her playing. In my opinion this competition was very difficult to judge. There were too many fantastic pianists and it was a big problem to choose one that’s the best. Congratulations Yulianna! It is quite sad that this great competition only takes place once every five years. Why is it not more often? Maybe once every three years???

Z mojego artystycznego życia (w którym to naprawdę dzieje się wiele) dziś przyszedł czas na pokazanie kilku szydełkowych aniołów. Większość z nich sama zaprojektowałam. Mam nadzieję, że się wam podobają.
From my artistic life today is the time for some of my crochet angels. Most of them are designed by me. I hope you like them.

W grudniu mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny ( jak ten czas szybko leci!). Będę chciała przygotować wam małe „candy”, ale szczegóły napiszę za jakiś czas. A teraz zobaczcie moje anioły i posłuchajcie fragmentu koncertu lauratów Konkursu Chopinowskiego w wykonaniu zwyciężczyni –Yulianny Avdeeva.
In December my blog will be one year old. I would like to prepare a little “candy” for you, but I will write more about it in the next couple of weeks. Ok – have a look at my crochet angels and listen the performance of the winner of Chopin Competition –Yulianna Avdeeva.




9 komentarzy:

  1. Fajne aniołki , ja nie przepadam za robieniem aniołków , chyba ze są duże i z samych słupków , te lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i się zaczęło aniołkowanie :D, słodziutkie są

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie okres anielski zaczęłaś. Brawo - wszystkie podobają mi się wielce.
    Z tysiącem serdeczności
    Zygfryd

    OdpowiedzUsuń
  4. Na choinkę cudowne! Moja mama ma takie... więc tym bardziej mi się sentymentalnie zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Podobają mi się te kolorowe, bo do tej pory widywałam szydełkowe anioły tylko "w bieli" Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent ..Brawo są wspaniałe .niestety nie władam szydełkiem .

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę więcej poproszę schematów aniołków

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.