środa, 2 lutego 2011

Szydełkowe pandy/Crochet pandas

Dziś ponownie pokażę wam misie. Tym razem jako małe zabawki. To jest panienka panda i chłopiec panda. Mam nadzieję, że wam się podobają.
Today I am going to show you bears again. Teddy bears. This is a panda girl and a panda boy. I hope you like them.

Postanowiłam spróbować swoich sił w ETSY. Póki co, z mizernym skutkiem ale się uczę. Może kiedyś wpadnie troszkę grosza na kolejne materiały do robótek?
I decided to open a shop on ETSY. I haven’t been successful yet, but I still try to learn. Maybe I’ll earn a few pennies to spend on materials for future crafts?

Aniu –dostałam dzisiaj przesyłkę od ciebie. Co za perfekcyjna robota! Wyobraź sobie, że z twojej paczki zostały mi tylko cukierki, bo moje dziewczyny już podzieliły się twoimi ślicznymi zabawkami. Piękne są. Bardzo dziękuję!!!
AniaI got a gift from you today. What perfect work! Can you imagine, I only get to keep the sweets from your gift? My girls split your pretty toys between them. The toys are beautiful. Thank you very much!

U mnie w domu też jest kwiatowo. Zakwitła forsycja w wazonie. Mam też piękne czerwone róże od męża. Takie kwiaty przyniesione bez specjalnej okazji nie dostaje się często więc trzeba się podwójnie nimi zachwycać.
I also have some flowers in my house. The branches of forsythia bloomed in my vase. And I received some beautiful red roses from my husband. He doesn’t often give me flowers without a special occasion, so I am double pleased.
Kochani! Bardzo wam dziękuję za wszystkie komentarze i wyróżnienia. Bardzo mnie to wszystko cieszy a komentarze zawsze poprawiają nastrój.
My friends! Thank you for all your comments and awards. I’m really happy with them. The comments make me so happy!

15 komentarzy:

  1. Kasiu misi sa urocze:)))i trzymam kciuki zeby sie cos wkoncu ruszylo:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Misie są piękne!
    Musiałaś się przy tych maleństwach napracować. Zabaweczki od Ani też są super.
    A róże muszą cieszyć, bo są cudne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pandziaki super, a jakie mają fajne ubranka!!! I stwierdzam, że Twoje pracki na Etsy prezentują baardzo okazale! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaki śliczne-słodziaki;)
    Pięknie zakwitło Ci wiosną w domu
    aż cieplej się robi;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Parka misiów śliczna;a forsycja piękna,zrobiło się u Ciebie wiosennie,aż miło:)
    bukiecik róż cudowny-zachwycaj się,zachwycaj mają niepowtarzalny urok,a tym bardziej dane przez ukochanego bez okazji-to po prostu MIŁOŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  6. Pandy są super! Dobrze że dzieci śpią bo kolejne maskotki musiałabym dopisać do listy, bo moje dzieci wszystko chcą... Gratuluję Elma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyna, Twoje dziela sa przesliczne, misie takie slodkie :) Podziwiam takich kreatywnych ludzi jak Ty, sama cos probuje tworzyc,ale nie zawsze mi to potem wychodzi ;) zycze powodzenia na Etsy, u mnie tez wiosna zapachnialo - narcyzy zakwitly ;) pozdrawiam spod Wiednia, gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Misie słodziaki, no i te ubranka i ozdoby - normalnie rewelka !
    Forsycja przywołuje wiosnę - oby już niedługo. U mnie w koszyku na stole wypuszczają zielone listki żonkile i hiacynty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear Kathryn,
    Bear girl and boy are so nice!
    I like it.
    Good luck: o))
    Your husband gave you a beautiful flower-
    Whether you are a delight for a long time: o)))
    Thank you for the lovely comment.
    Have a nice day
    Jarka

    OdpowiedzUsuń
  10. Miśki bardzo ładne! Podziwiam zdolności :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne pandy:)Zapraszam Cie do mnie po wyróżnienie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne maże aby zrobić pandę ale czasu ostatnio na swoje pomysły nie mam może jak zamówienia zejdą .Ale piekne zwierzątka szydełkowe podziwiam bo ja na szydełku to tylko szalik uciułam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te Twoje miski! Zwłaszcza ta panienka w białej sukience z bladoróżową kokardką. A ja mojej córeczce czytałam dziś na dobranoc o pandach. Jaki zbiego okoliczności :) Sklepik też piękny - GRATULUJĘ! Zazdroszczę Ci Twoich kwiatków, choć u mnie w ogródku tulipany mają już po 5 cm! Ale teraz skute są lodem :( Mam nadzieję, że im to nie zaszkodzi...
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, cieszę sie wszystko dotarło szczęsliwie. Pandy są piękne. Ja na razie wzięłam się za haft matematyczny i szydełko poszło na chwile na bok :). Cieszę się, ze moje drobiazgi spodobały się córkom, ale chyba wysłałam o jedną zabawkę za mało? Poprawię się na przyszłosć :) Kwiaty piękne i cenne szczególnie te bez okazji :). Zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.