poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Szydełkowe koszyczki-wzory/Crochet baskets-patterns

Zrobiłam tylko dwa. Dwa malutkie szydełkowe koszyczki. Mogą być dodatkiem do wielkanocnych dekoracji lub służyć jako podstawka pod pisanki. Mogą również być posłaniem dla wielkanocnego baranka. Zrobiłam osobno koszyczki i paski do nich. Wszystko utwardziłam w syropie z cukru, a po wyschnięciu przykleiłam paski do koszyczków i polakierowałam. Teraz koszyczki są twarde jak kamienie. Jeśli ci się podobają, pod zdjęciami zamieszczam ich wzory, które pochodzą ze starych, francuskojęzycznych szydełkowych magazynów.


I only made two. Two little crochet baskets. They could be nice Easter decorations or mini-egg cups. They could be baskets for crochet sheep. I made baskets and starched them in sugar syrup. I did the same with the strap. When everything was dry I glued the straps to the baskets and varnished everything. Now the baskets are as hard as stone. If you like them, I share my patterns with you. They are from old French crochet magazines.



16 komentarzy:

  1. Koszyczek bardzo ładny, ale mam zbyt mizerne umiejętności, aby go zrobić z takiego wzoru :( Ja jednak potrzebuję i obrazek i opis - inaczej nie potrafię... Ale pasuje akurat do tego baranka :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) w tym roku już nic wielkanocnego robić nie będę, ale za rok.. kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne słodziaczki.Bo skoro usztywniane cukrem to prawdziwe śliczne słodziaczki.Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za miłe odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za slówko!
    Anek - nie jestemw stanie sprostac wszystkim oczekiwaniom. Kiedy wkladalam opis jakiegos wzoru, zaraz ktos do mnie e-mailowal czy bym nie mogla takiego wzoru rysowac. Jak znow pojawia sie wzor graficzny, to ktos inny woli opisowy. Przepraszam, nie mam czasu na rozpisywanie tylu wzorów. Akurat koszyczki posiadam tylko w takiej formie. Dla mnie osobiscie wzory graficzne sa duzo bardziej czytelne niz pisane, ale to oczywiscie rzecz gustu. Anek, najlepiej to miec gdzies pod reka taka rozpiske graficzna, zwlaszcza, ze jest to oznaczenie miedzynarodowe i sprobowac. To nie jest trudne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba się, podoba - szczególnie owalny. Az nabrałam ochoty na zrobienie takiego - jakoś nigdy nie robiłam koszyczków. Dziękuję za schematy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są prześliczne !!!Delikatne i maleńkie!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudne te koszyczki! Aż pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! you certainly are a crocket artist!!! wow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ja nie prosiłam o rozpiskę - tylko pisałam, że nie potrafię robić z takiego schematu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Anek, a ja ci zasugerowalam, ze warto jednak spróbowac.... poczatki zawsze bywaja trudne, ale te znaki to naprawde nic trudnego. Ja jestem pewna, ze kiedys robienie czegokolwiek ze schematu wyda ci sie duzo latwiejsze....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten koszyczek z owieczką jest bardzo fajny. Chętnie bym jego zdjęcie zamieściła w materiale na temat "Wielkanocnych Inspiracji" w Poradniku Kobiecych Pasji.
    Jeśli jesteś zainteresowana - odpisz
    asia@kobiecepasje.pl
    www.kobiecepasje.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten koszyczek :D Widzę, że Wielkanocne przygotowania u Ciebie w rozkwicie! Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne...Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.