poniedziałek, 27 stycznia 2014

Witajcie!

Chyba będziecie mnie mieli dość, ale ja znów zarzucę blog kartkami. No nic na to nie poradzę, że coraz bardziej kocham je robić i coraz częściej ktoś chce je ode mnie kupować. To bardzo cieszy i daje mi wiarę w to, że moja pasja i "twórczość" może sie komuś podobać. Wszystkie kartki są tworzone całym sercem. Staram się każdą przemyśleć, a niejedna z nich to artystyczny wyraz moich myśli, przeżyć i marzeń. Dobra...zapędziłam się. Bardzo wam dziekuję za wszelkie dobre i budujące słowo. Ale muszę sie przyznać, że wzrasta we mnie chęć wyciągniecia szydełka lub maszyny do szycia. Plany już są, a czy czas i zdrowie pozwolą, to zobaczymy. Prosicie mnie o nowe kursiki - tak, myślę nad nimi. Ostatnio pochłania mnie tyle spraw, ale dam radę! Muszę! Życzę wam kochani, ciepła tam, gdzie jest zimno i orzeźwiającego chłodu tak, gdzie macie gorąco. Nie chorujcie  i usmiechajcie się do siebie nawzajem! Pa!
 Zapraszam do ogladania kartek.














7 komentarzy:

  1. Kartki przepiękne, takich nie kupi się w kiosku i na poczcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.