poniedziałek, 21 grudnia 2015

Gwiazdki, gwiazdy, gwiazdeczki

Witam bardzo serdecznie!

Niestety, w tym roku nie miałam możliwości zrobić ich dużo, wciąż moja prawa ręka jeszcze nie jest wystarczająco sprawna po ostatnim paskudnym złamaniu. Ale....trochę ich powstało. A mowa oczywiście o szydełkowych gwiazdkach. Osobiście nie wyobrażam sobie choinki bez nich. Każdego roku  (poza tym rokiem),  robię ich sporo na zamówienia.  Zdjęcia nie wyszły najciekawsze i niestety, nie zrobiłam zdjęć wszystkim gwiazdkom, które powędrowały do ich nowych właścicieli. W przyszłym roku może lepiej się zorganizuję. Oto garstka moich gwiazdek:




W domu odnalazłam też trochę gwiazdek sprzed wielu, może nawet bardzo wielu lat. Postanowiłam wykorzystać je do dekoracji kuchennego okna. Jak myślicie, dobrze to wygląda?


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie zastępują płatki śniegu.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdki są śliczne i cieszy ,choć taka namiastka śniegu :)
    Życzę dużo zdrówka i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe gwiazdeczki :-) Piękne wzory.
    Okno cudnie przybrałaś - bardzo mi się podoba taka dekoracja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.