niedziela, 26 września 2010

Szydełkowe dzwonki/ Crochet bells

Dzisiaj chciałabym wam pokazać szydełkowe dzwoneczki. Korzystałam z wielu wzorów, ale wzór, który mnie się najbardziej podoba postanowiłam wam ofiarować. Jest poniżej. Mam nadzieję, że spodoba się również wam. Strasznie zimno dzisiaj. Czy u was też jest dziś nieciekawa pogoda? Pozdrawiam!
Today is the time to show you my crochet bells. I used a few patterns, but I would like to share my favourite with you. I hope you will like it as I do.




16 komentarzy:

  1. Какие замечательные колокольчики! Настолько нежные и снежные! Очень нравятся!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne sa te dzwoneczki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne dzwoneczki.
    W Oslo jesień całą parą ale taka dość ładna...

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNE DZWONECZKI...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże narodzenie zbliża się wielkimi krokami...Trzeba brać się za robótki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda dziś i u nas jest okropna. Brrrr....
    A dzwoneczki są śliczne, takie delikatne i zwiewne. Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, na pewno kosztowały wiele pracy. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne dzwoneczki ,delikatne i jak pieknie wykonane a co do pogody to juz pale w kominku bo pogoda nie ciekawa i ten zimny wiatr
    pozdrawiam serdecznie magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje wam wszystkim za odwiedziny i komentarze. Uwielbiam je czytac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzwoneczki piękne ,dzieki za schemat -skorzystałam i nawet mi wyszedł teraz robię drugi dzwoneczek -ogromne dzięki że dzielisz się schematami.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są! chętnie skorzystam, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne dzvonki, dzięki za schemat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za schematy dzwonków,śnieżynek...są śliczne-pozdrawiam-H.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Przypadkowo wpadłam na tę stronę i skorzystałam. Okazało się że nie taki diabeł straszny. Zrobiłam dzisiaj 3 śnieżynki , dzwoneczek i zaczęłam aniołka. Trochę przy aniołku się pogubiłam. Dzieki za wzory
    Wanda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.