niedziela, 12 grudnia 2010

Kiermasz świąteczny/ Christmas bazaar

Witajcie. Dzisiaj pokażę wam kilka zdjęć ze świątecznego bazaru, który jak co roku miał miejsce w szkole. Pierwszy raz w życiu miałam tam swoje stoisko. Pokazałam moje „dzieła” a nawet udało mi się sprzedać to i owo. Ludziom podobały się moje rzeczy. To było ogromne doświadczenie, które wierzę, że będzie owocować w przyszłości. Miałam wspaniałych pomocników. Dwie moje córki i moją przyjaciółkę- Jenny. Jenny to mój najlepszy przyjaciel, który zawsze mnie zachęca do działania, pomaga i poświęca swój czas dla mnie i moich spraw. Wczoraj Jenny mnie nie opuszczała przez cały czas trwania kiermaszu. Jestem szczęśliwa, że spotkałam na swojej drodze kogoś tak dobrego i bezinteresownego jak Jenny.

Welcome. Today I would like to show you some pictures from my first Christmas Bazaar. Like every year it was in the school hall. I showed my crafts and sold some of them. People liked my stuff. It was a very big experience for me and I hope it will be helpful in the future. I had fantastic helpers; my daughters and my friend Jenny. Jenny is a great friend, because she always encourages me, helps me and spends a lot of time with me, not only at this bazaar. Jenny, I am very happy that I met you. You are great! A big thank you to you!
To ja z Jenny. This is Jenny and me. Jenny let me put this picture on this blog.

Stojak- choinka zrobiony przez mojego zdolnego męża. A stand in the shape of a Christmas tree, made by my clever husband.
Moja córcia. My daughter.

Dzisiaj w moim domu będzie pachniało pierniczkami, bo mamy dzień pieczenia świątecznych pierniczków. Pieczemy je zawsze (od bardzo wielu lat) według przepisu umieszczonego tutaj. Tymczasem…… do jutra. Acha! Dodam tylko, że pogoda zwariowała. Z zimy zrobiła się wiosna i wczoraj było 10 stopni (na plusie) i podobnie jest dzisiaj.

Today in my home it’s gingerbread cookies day! We will make cookies for our Christmas tree. Our recipe is right here. So… see you tomorrow. Oh, and I’ll just say that the weather has gone crazy and the winter turned into spring, yesterday it was 10°C, just like today!

14 komentarzy:

  1. Cudne stoisko miałaś :)Gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Кэтрин, сколько замечательных вещей!!! Какая потрясающая проведена работа! Очень бы хотела побывать на этом базаре и порадовать себя Ангелочком или снежинкой!

    OdpowiedzUsuń
  3. ИрэнА, I think you would be a fantastic "снежинкa". I try imagine you in white-silver dress.Pretty.....

    Dziekuje Zulu za pochwale. Wydaje mi sie, ze moglo byc lepiej.....ale.....moze nastepnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! What a great booth. It looks like you had a lot of fun. Enjoy those gingerbread cookies!

    OdpowiedzUsuń
  5. Leanne...we said "cheese" when my daughter took this picture. But I always feel great when my friends are with me.

    OdpowiedzUsuń
  6. To wspaniale, że udało Ci się wziąć udział w kiermaszu i pokazałaś swe prace. Gratulacje! I miło, że przyjacółka i rodzina wspierają Cię w tym. A dzieła Twoje - piękne!.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe stoisko, pięknie udekorowane kokardą. Gratuluję!
    Pozdrowienia dla Ciebie i Jenny

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, dziekuje wam za dobre slowa i rzeczywiscie, to bardzo wazne jest miec kogos, kto czasem pomoze,wesprze i zainteresuje sie troszke twoimi sprawami. Pozdrawiam was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. super kiermasz...a twoje stoisko rewelacyjne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Stoisko jest tak kolorowe i zachęcające, że chętnie bym wpadła do Was i kupiła parę tych śliczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie urządzone stoisko.
    To super ,że ludzie doceniają rzeczy tworzone ręcznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. stoisko wspaniałe,stojak znakomicie prezentuje wykonane dzieła- jak wspaniale ,że jest ktoś kto rozumie pasje i pomaga
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stoisko i przesliczna córcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. es precioso el arbol
    feliz semana

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.