środa, 24 marca 2010

Dwa szydełkowe wiosenne kapelusze/Two crochet spring hats

Witajcie! Ostatnio jestem strasznie zajęta. Najmłodsza z moich dziewczynek - Zosia jest dosłownie wszędzie. W każdym kącie domu, w którym tylko pojawi się w swoim chodaku, robi „swój porządek” a ja za nią tylko podążam i próbuje sprzątać....ale niestety mam problem z nadążeniem za nią. Do tego doliczyć to całe mnóstwo pracy, które mam do zrobienia w domu i w ogródku, a ja zupełnie nie mam pojęcia jak i kiedy się za to zabrać. Moja doba podporządkowana jest Zosi. Oj, czuję się naprawdę bardzo zmęczona.......

Hello my friends! I’ve been a very busy person lately. The youngest of my girls Zosia is everywhere and she makes a big mess in every place at home, where she can go in her baby-walker and I only tidy after her…..and I can’t see results. I have got a lot of work to do at home, in the garden and I don’t know how and when I will do it. Zosia makes my time full busy. And I really feel tired……..

Pamiętacie może co niedawno napisałam o kapeluszach? Tak! Udało mi się zrobić dwa szydełkowe fioletowe kapelusze z kwiatami. Jeden jest dla Elusi a drugi dla Zosi. Moim zdaniem dziewczyny wyglądają w nich słodko i ładnie. Jestem bardzo dumna ze swojej pracy i bardzo chciałabym się wam nią teraz pochwalić.

Do you remember what I wrote about hats? Yes! I have made two purple hats with flowers. One is for Elzbieta and one is for Zosia. In my opinion my girls look sweet and pretty with them on. I am very proud of my work and now I would like to show it off.

13 komentarzy:

  1. Śliczne wiosenne kapelusiki! Dziewczynki wyglądają w nich uroczo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kapelutki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely your creations for your girls!!They are wonderful!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kapelutki na cudnych modelkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kapelutki! Ładnie wyszła Ci góra, ja zawsze mam z tym problem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim dziekuje za pochwaly! Czasami czlowiek ich potrzebuje......

    Vielen Dank für Ihr Lob Kreativberg. Du bist immer nett zu mir.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jest co chwalić ... prześliczne kapelusiki ... Dziewczynki pięknie w nich wyglądają ... Małe Damy ..... chyba sobie zrobię podobny kapelusz na lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi again... would you tell me how to make such a hat? Do you have something on paper or is this hat your invention? I lreally love these hats and I'd like to ask my mum to make one for my daughter too ;)
    Maybe you can write a mail to me? kreativberg@gmail.com... thanks!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Cie serdecznie i dziękuje za odwiedziny na moim blogu, zapraszam jak najczęściej!!Piękne te kapelusiki ja nie ma zielonego pojęcia o szyciu, drutach szydełku i tym podobnym...dlatego jestem pod wrażeniem Twoich wytworów. Pozdrawiam wiosennie aga

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kapelusiki i dziewczątka słodkie ;)
    aż mnie zaswędziały paluszki, żeby zrobić coś takiego na główkę mojej Czarnookiej wnusi. Tylko czy dam radę? ostatni raz dziergałam dwadzieścia lat temu dla moich urwisów... skąd teraz wziąć wzór? szablon? czy jak to się nazywa?

    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  11. Migoshia- w zasadzie ja tylko poczatkowo opieram sie na wzorze a potem ciagle cos zmieniam i co chwile mierze na glowach moich coreczek. Ale proponuje ci poszukac na picasa web jakiegos wzoru, jest ich tam mnostwo.Na przyklad tutaj ;http://picasaweb.google.com/effieann/100HatsKnitCrochet#

    Kreativberg, please be patience I will write to you soon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kapelusiki,też robię dla mojej córeczki.Zapraszam na mojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudności!! Aż chyba sama spróbuje, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.