sobota, 13 marca 2010

Szydełkowa kurka i serwetka w tulipany /Crochet hen and tulip doily

Jutro jest mój dzień –Dzień Matki! Tak, tak.....w Anglii Dzień Matki obchodzony jest w marcu i zawsze w niedzielę. Moim zdaniem Maj jest lepszym miesiącem dla takiego wyjątkowego dnia, ale muszę zaraz dodać, że mimo wszystko wolę tą angielską formę tego święta właśnie ze względu na niedzielę. Niedziela to z reguły taki rodzinny czas, kiedy całe rodziny mogą uczcić ten dzień bez jakiegokolwiek pośpiechu do pracy, do szkoły i bez wielu absorbujących w tygodniu spraw. Dzień Ojca jest również zawsze w jedną z czerwcowych niedziel. Wszystko wskazuje na to, że jutro będzie piękny, słoneczny i ciepły dzień.

Tomorrow is going to be my day- Mother’s Day! Yes, yes…. In England Mother’s Day is always in March, and always on Sunday. In my opinion, May is a better month for this special day (in Poland Mother’s Day is always 26th May) but I must admit, I prefer English celebration. Sunday is generally a family day and everybody can celebrate Mother’s Day (Father’s Day is also always on a Sunday in June). Calm and without any rush (work, school and many things to do). And as the forecast says, tomorrow will be a beautiful, sunny and warm day!!!

Zrobiłam szybki przegląd blogów i widziałam wiele fantastycznych wielkanocnych dekoracji; serwetki, pisanki, kartki……oraz kurki. Ja również wydziergałam kurkę. To jest moja pierwsza szydełkowa kura w życiu! Ale zanim umieszczę jej zdjęcie, wpierw chciałabym wam pokazać jedną bardzo zabawną serwetkę papierową, którą mam w mojej kolekcji. Podoba wam się? Mnie bardzo rozbawiła gdy ją pierwszy raz zobaczyłam.

I had a quick look at different blogs and I saw many fantastic Easter decorations there. Doilies, decorated eggs, cards, chickens and hens. I have also crocheted a hen. This is my first crochet hen in my life. But before I give the picture of it I would like to show you one of really funny paper napkins from my collection. Isn’t it great?

A teraz czas na kurkę oraz nową serwetkę w tulipany. Widzicie? Ja również już myślę o wielkanocnych dekoracjach, ale przede wszystkim staram się myśleć o Wielkanocy jako o czymś najważniejszym w całym moim chrześcijańskim życiu. O Jezusie, Jego śmierci, Zmartychwstaniu i tym wszystkim co Bóg chce nam przez to powiedzieć.

Now is the time to show you my hen and one new doily – the tulip doily. Can you see? I started thinking about Easter decorations as well, but I try to think of Easter as one of the most important events in my Christian life. About Jesus, his death, resurrection and messages from God.






Wiadomość! Trzy magazyny Crochet Monthly będę miała przyjemność wysłać do MIKI, którą proszę o adres.                                                                                               
 The three magazines “Crochet Monthly” I will have the pleasure to send to MIKA. Please, can you send me your address???

7 komentarzy:

  1. chyba widziałam gdzies to zdjecie, krowy maja racje: eat more chickens!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurka i serwetka :)
    Co do Dnia Matki zawsze możesz obchodzić w maju drugi raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy to o mnie chodzi .mam taką nadzieję . daj znac.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Mika- Moniczka to o ciebie chodzi i czekam na wiadomosc na skrzynke....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taka kurkę, ale tak ślicznej serwetki nie mam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.